Youre beautiful, its true

Det var länge sen man skrev här... Jag har varit upptagen under lovet, men nu är jag anmäld till någon sorts bloggtävling, så jag får väl börja skriva igen. Annars blir det knasigt om jag anmält mig till en tävling och inte skriver. Jullovet är över och skolan har börjat igen. Det har gått två dagar och jag längtar redan till sportlovet som är någon gång om två månader.

Jullovet har jag spenderat med Bianca. Jag tror seriöst att vi inte var borta från varrandra mer än två dagar under hela lovet. Det är ett under att vi inte blev trötta på varrandra, men det är svårt att tröttna på någon så underbar som hon. Hon kanske inte tycker att jag är underbar just nu, då vi precis bråkat. Jag vet inte om hon kommer läsa detta men förlåt för allt jag någonsin sagt, du är det bästa som hänt mig. Jag kanske kommer berätta vad som hänt senare men jag har ingen lust att prata om det just nu.
Nej, nu ska jag titta lite på TV innan jag drar iväg till Victor. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Kulan fritidsgård

Hej där!

vad roligt att du är med i våran tävling! kul att få följa din blogg!!

Hälsningar Jenny på Kulan

2010-01-14 @ 10:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0