the bible's blind, the torah's deaf, the qur'an is mute

Nu är jag trött. Jag har precis offrat hela min onsdag kväll på att träna, fast man kanske inte ska kalla det att offra. Jag skulle nog inte gjort något speciellt ifall jag inte tränade, och jag får ju faktiskt snygg kropp på köpet. Fick dock ett trevligt besked påväg hem från träningen. Jag ska tydligen gå och kolla på Avatar 3D imorgon. Den verkar vara jävligt bra enligt alla som sett den. Det gör dock att jag har väldigt höga förväntningar på filmen, så jag kommer nog vara ganska kräsen. Den verkar dock vara som en film baserat på ett Pocahontas-scenario i Star Wars-miljö. Fast det låter ju som en jävligt grym film, så skitsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0