meet me on the equinox, meet me halfway

Bara någon månad senare än alla andra. Men jag har slutligen sett New Moon. Kalla mig bögig, men den var bra. Det kanske är för att jag läst böckerna innan, eller för att jag har en ganska bögig smak när det gäller tvserier. (Se: OC) Men jag tycker att det helt klart var en sevärd film, även för straighta killar. Visst var det mycket nakna överkroppar hos killarna, men det är det ju i ganska många filmer som anses vara straighta. Ta t.ex. Never Back Down. Inte direkt någon bögig film, eller hur? Men de springer ändå runt halvnakna killar och brottas. I mina ögon är det lite mer gay än en varulv och en vampyr som slåss? Det är ju hur badass som helst och jag ser inget gay i det. Sen förstår jag inte vad i filmen New Moon som antyder att man är sexuellt attraherad av andra män.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0