imorse hängde dom saddam, jag har ingen skuld i det

Det är inte riktigt okej för en sexton årig kille att fastna i The Sims-träsket. Min kära syster ville köra, så jag lät henne installera det på min dator eftersom det är den enda datorn i vårt hushåll som klarar det bra. Iallafall så hade jag tråkigt och tänkte:

Varför inte pröva på och spela lite The Sims? Det kan vara skoj.

Ja, lång historia kort. Nu sitter jag här och köttar spelet precis som en vegetarian inte gör. För att göra det hela ännu värre så har jag nu gjort en ny Sim som jag bestämmt ska vara homosexuell. Mer ostraight än såhär kan man inte bli. Men till mitt försvar kan jag även tillägga att jag har gjort en familj tillsammans med Bianca som nu har 8 ungar. Vad kan man säga? Vi gillar att pöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0