a lovestruck Romeo, sings the streets of serenade

Jag har fått mitt brev där mina inloggningsuppgifter till gymnasieintagningen finns. Det betyder att jag nu kan gå in och bestämma vilka gymnasium jag ska söka till. Jag har väntat spänt på den här dagen i nästan en vecka nu! Och nu är den här. Jag fick iallafall brevet och gick till min datorn. Men någonstans påvägen så for en tanke igenom mitt huvud. Endast ett ord.

Studentliv

Jag sprang fort som attans in i Ellens rum och fiskade upp The Sims 2 Expansionet där man kan gå på kampus med sina simmar. Så ser min prioriteringsordning ut för tillfället. Varför gå gymnasiet när man kan få en utbildning på The Sims?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0