Hippity Hippity Boo


Mina Photoshopkunskaper, inte ens de raka sträcken
blir bra



Jaha
, då var Idol slut då. Och då är det väl dags för mig att fortsätta plugga SO. Det är i sånna här lägen man önskar att man inte tänkt: "Ah.. Det är ju tre veckor kvar, jag kan lätt chilla lite".. Nu sitter man här och pluggar skiten ur sig de sista dagarna.. Det är jävligt dumt. Och man lovar sig själv att man ska sluta varje gång. Men sen när började man lyssna till sig själv liksom? Det kanske bara är för mig det är så.. men men..

Min nuvarande design är fortfarande jävligt ful.. men den är ju bättre än de gamla. Jag har bett min vän Sofie att göra en åt mig då jag är jävligt, jag repeterar, jävligt dålig på Photoshop och allt som har med Bild och göra. Iallafall när det gäller Bilder på datorn. Jag är väl hyffsad på att måla i skolan. Jag ritar Che Guevara på jesuskors.. Denna ska sedan hamna på en utställning på nån kyrkmög.. jag undrar hur de kommer reagera....
Nu ska jag snart sova. Bianca klagar på att jag är för speedad hela tiden.. Alltså ska jag sova mer och trappa ner på kaffet haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0