Små polska dvärgar

Halvdag i skolan! Grymt skönt. Men nu har man massa dödtid hemma om man inte hittar på något kul att göra.. Jag borde plugga men jag orkar inte. Det känns som om det är det enda jag gör.. plugg hela jävla tiden haha. Det är dock inte sant, jag spelar fotboll, gitarr och är med kompisar också. Och jag höll nästan på att glömma datorn, där spenderar jag lite (Mycket) tid varje dag.

Vi hade uppspel idag i musiken. Det gick ganska bra faktiskt. Trots att nästan halva gruppen var sjuk så klarade vi låten. Jag sjöng och spelade gitarr och själv tyckte jag att det lät bra. Men jag kan ju möjligen vara lite självgod mot mig själv och ljuga för mig själv. Men förhoppningsvis inte, jag får ta och fråga min lärare vad han tyckte haha. Jag hoppas jag kan lita på honom, men han kanske ljuger för barnen. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0