C6H12O6

Det finns inget värre än att ha hosta.. Jag går runt och hostar hela tiden. Jag kan inte prata eller skratta utan att hosta.. Det är jävligt drygt!! Jag kan inte träna heller för den delen.. Jag har inte tränat på 3 veckor och min kondis... ja... den skulle kunna vara bättre! Tur, men tråkigt, att säsongen har slutat för vår del så det inte är några fler matcher, annars skulle det ju gå sådär med min kondition. Jag skulle säkert svimma av överansträning!

Nej.. Nu ska jag plugga.. det är helt sjukt att jag har börjat plugga hela tiden. det är ju visserliggen bra, men det är liksom... inte jag? NO-Prov samt Svenska Redovisning imorgon. Så det är bara att plugga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0