Sockerbetor?

Hallå! Jag har inte kunnit skriva något idag för jag har haft annat för mig.. ja.. jag har faktiskt ett liv utanför datorn, tro det eller ej.. jag och Bianca gick ut med hennes hund Woshi.. eller whitney, ni får välja namn själv..  Hunden var lite mindre pepp på att gå ut på promenad än vi, och försökte ivrigt springa hem. Men det fick hon inte. Vi satte oss på en parkbänk i skuggan.. Jag har kommit på att jag inte gillar sol. Jag kanske börjar bli en vampyr! Det skulle vara ganska ballt.. Iallafall om jag blev en cool vampyr, och inte någon Van Helsing vampyr som bara skriker och är fula. Nej! Twilight-vampyrer är helt klart bäst. Fast jag har fortfarande svårt att smälta bilden där Edward var utan tröja. Den var HEMSK! Usch....

Nu ska jag knarka Scrubs avsnitt hela jävla natten samt mobba min familj som gått och blivit sjuka! Det är så det är i vår familj. Vi mobbar varandra. Vi har en sorts hatkärlek till varandra, och det fungerar mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0