SO

Blev att plugga istället för träning ikväll. Känner mig jävligt lat för det, men jag har alldeles för mycket läxor att göra. Har SO-Prov imorgon och jag känner mig inte helt förberedd än. Så nu får man sammanfatta och svara på frågor om Sveriges riksdag, regering och massa politiskt mög. Det skulle vara roligare om man var sugen på det istället för att man var tvungen att tvinga sig att studera. När jag sedan är klar med SOn har jag ju såklart fler saker att göra. Svenska prov om litteraturhistoria nästa vecka. Och sedan ska jag ha skrivit en redovisning om valfri bok till veckan därpå.. Notera att detta bara är de stora läxorna. På allt detta har jag ju lite spanskaglosor samt lite översättningar till engelskan.. kuul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0