Saturday Night

Lördagkväll.. Ja... Jag sitter inne och hostar. Har precis köpt en ny mp3! En Sansa. Jag kännde inte igen märket men den verkar vara bra, fin display och bra storlek. Den är ungefär 4cm hög och jag får plats med den i en tändstickask typ.. Den är väldigt liten... Men manövbar..

Jag spelade inte matchen, men jag åkte till märsta för att kolla. Det gick ganska bra, men vi förlorade. Stockholm Mean Machines u15 är härmed ute ur SM. Vi mötte dock ett av det bästa lagen och vi gjorde så att de fick kämpa, men det var inte tillräckligt och i slutet drog de iväg. Slut resultated blev iallafall 56-36 och vi presterade grymt.

Sitter nu och lyssnar på musik och finkammar internet.. Bloggar, uppdateringar på hemsidor och forum etc etc.. Det är ganska tråkigt, men det är ett bra tidsfördriv haha.. Jag har börjat knarkat Håkan Hellström nu, vissa kanske tycker att det är gay men han är grymt bra!

Aja, nu ska jag kolla på världens bästa serie! SCRUBS!!

I cant do this all on my own, No i know, That im no superman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0