Nymåne



Det
är bara ungefär två månader kvar tills New Moon har premiär! Efter att ha sett en helt grym trailer är jag nu exalterad och orkar inte vänta. Det är ganska gay att jag vill se den så mycket men.. ja.. för er som känner mig har jag ju en viss tendens att verka gay så jag orkar inte ens försöka försvara mig.

New Moon kommer vara så jävla mycket bättre än Twilight. Den har mer action, mer naket. Edward såg förvisso jävligt vidrig ut utan tröja, skulle inte skada med lite solarium på killen.. men vänta.. han är ju vampyr, de är ju bleka.. Det kanske inte är blekheten som avtänder mig utan faktumet att han är en kille, men vem vet? Jag kanske är bisexuell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0