Ny Design

Jag ska ha en normal rubrik bara för att fira detta högtidliga tillfälle! Jag en ny design.. igen..  och denna gång en som inte ser ut som skit! Ja! Folk kommer läsa om detta ögonblick i sina historieböcker precis som vi idag läser om Franska Revolutionen eller Andra Världskriget! Folk kommer starta religioner och min blogg kommer vara dess gud! Det är iallafall vad jag hoppas kommer hända, men det är ju knappast troligt! Nej! Jag får ta och bli ihågkommen på annat vis.. Jag kanske ska uppfinna något bra? Tänk er en mobil, som man inte hade knappar på! Som man styrde med en så kallad Touchskärm! Tänk om något så fantastiskt fanns. Vänta lite.. det kanske finns redan... fan...

Tack Sofie. (Thesoundtrack.blogg.se) för denna grymt snygga designen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0