Kyckling? Ja, Tack!

Nu har jag gymmat! Det var riktigt nice. För det första får man en najs kropp och för det andra så hände det en otroligt bra grej! Jag låg och körde bänkpress på ofattbara 30kg när jag ser att min gympalärare kommer in i lokalen, går förbi mig och ler. Instant MVG i idrott säger jag bara! Jag känner på mig att jag inte kommer kunna röra mina ben imorgon! Jag och min tränare byggde ett träningsprogram som gör att jag blir en explosiv powerback i fotbollen! För er som inte är så insatta är det jag som ska springa upp i mitten och köra över folk. Där måste jag ha riktigt starka benmuskler..
Programmet hade lite roliga övningar som knäböj med stång, tålyft(?) med stång, utfallssteg och lår. Sen la vi till lite triceps, biceps, bänkpress och rodd bara för att det är nice med snygga muskler där också. Och för att få bra rörlighet.

Nu ska jag iallafall in och duscha, jag luktar ganska illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0