Jävla piss mp3

Min mp3 vill inte fungera på min dator!! Det kan dock vara jag som fuckat up usb-portarna men ändå... Lösningen på detta blev att jag la över allt på min externa hårddisk och flytta över till min laptop. Det gick bra, men sen så märkte jag att alla artister inte hette samma sak!! Nu har jag ingen aning om hur jag ska göra för att få alla Green Day låtar att hamna under samma artist.. Nån som kan detta får gärna hjälpa till! XD
Idag har jag inte gjort någonting. Jag skrev lite svenska om Voltaire, sovit länge, lyssnat på musik och väntat typ.. Väntat på att något roligt ska hända eller nåt. Än så länge har inget hänt.

Har fortfarande ont i halsen och en torr jävla hosta, men jag överlever iallafall. Ska till skolan imorgon. Första gången på 10 dagar ungefär. Det ska bli ganska roligt, men inte alls lika roligt som klassresan. Gud alltså.. Jag kommer alltid minnas det. Det var så jävla roligt.

Nej. Nu ska jag ta och försöka fixa min mp3. Adjö kamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0