Idol

Dags för en liten paus i studerandet. Precis lagom för att kolla på Idol 2009. Ska själv söka till Idol när jag blir lite äldre. Ska inte söka det första jag gör när jag blir 16 men 18-20 år är ju en passande ålder, då har jag även hunnit gå på gymnasiet som jag hoppas kommer bli ett musikgymnasium där jag kan öva på sång och dylikt. Jag borde sluta tjata om Rytmus, annars kommer jag bli väldigt besviken om jag inte kommer in. Har hört att konkurrensen på singersongwriter-linjen är stor, men förhoppningsvis är jag ju bättre än dom, haha. Måste dock ta skrivandet av låtar på lite större allvar nu annars har jag ingen chans alls att komma in. Nu börjar Idol igen. Jag hade tänkte fortsätta att skriva lite SO i pausen men så fastnade jag här vid bloggen istället.. Aja.. sånt är livet antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0