Huset som brann ned till grunden blev totalförstört

"And if you want me to be real deep
I'll hook you up with some poetry
Roses are red and violets are blue
They both look pretty good baby girl but then so do you"

Nu
är jag ännu tröttare på svenskan än vad jag var innan. Vi ska kunna minst 25 årtal när folk föddes och dog etc etc.. Jag slutar plugga för idag och lägger mig och läser lite istället. Det är riktigt spännande i boken nu, snart får jag reda på vem som kidnappade stackars Harriet.

Någon som vet en bra och billig kamera som jag kan köpa? Måste fixa lite tillföra lite mer egen-tagna-bilder till bloggen. Google duger inte längre.

Kommentarer
Postat av: Josefine "Yozzan" Lande

Här i Gävle finns det två stycken dagstidningar, varav den ena heter arbetarbladet.

De har varje torsdag ett uppslag som heter Prima - Av unga för unga.



De som jobbar på prima är elever som går mediaprogrammets 3dje år, och de har alltså sin praktik på arbetarbladet.



Och i den redaktionen är jag med ^^



Jag är fortfarande förkyld oxå :P

2009-09-23 @ 00:06:13
URL: http://altgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0