Hjärn.. Hjärnsubstans?



Kallt kallt kallt.. Sverige är kallt som fan nu ju! Och det är ju inte ens Oktober... Håller på att kolla på vinterjackor redan, för det behövs verkligen! Har hittat en skepparkavaj med märket Oscar Jacobsson. Det säger mig inte direkt mycket, jag är ingen modemänniska, men det verkar vara ett bra märke. Den var ijuförsig begagnad för 500kr, men vem orkar köpa vinterjacka för 1000+? Jag behöver mina pengar till annat!! Jag kanske ska be min mor betala jackan. Och om hon inte vill det så hotar jag med att frysa ihjäl! Vilket ultimatum!

Jag har lite ångest över att jag inte skaffat mig en praoplats än! Jag har ingen aning om vad jag vill praoa som. Skulle vara kul och prova på journalist yrket så det kanske blir någon tidning. Men vi får som sagt se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0