Hejsan

Jag ska nu skriva ett inlägg om saker jag tycker om. Och försöka skriva motivation om jag orkar. Jag är en lat människa så vi får se hur det går med det. Jag kan ju börja med mat. Mat är bäst. Det är gott, nyttigt och... gott. Tänk om det inte fanns någon mat! Var inte för smarta nu och säg: "Döh.. Då skulle vi dö!". Men om vi fick i oss allt vi behövde på något annat tråkigt sätt typ piller? Man skulle inte kunna njuta av en saftig stek med bea-sås. (Ja.. Jag kan inte stava till bearnaisesås(Jag googlade nu), det är inte så konstigt.) Eller en tallrik med hamburgare och pommesfrittes.. Det är nog inte bra att jag sitter här och skriver om mat. Jag bli så jävla hungrig, och allt som finns i vårt hem är nudelsoppa, makaroner och lite korv. Jag vill ha kött. Riktigt saftigt kött, perfekt stekt. Det ska vara lite rött men inte blodigt. Mums...

Jag gillar också musik. Det orkar jag inte skriva varför. Det går inte att beskriva med ord hur mycket musik betyder för mig, så jag orkar inte försöka överhuvudtaget. Men det är en av det viktigaste sakerna i mitt liv. Jag tror jag prioriterar musik före Mat faktiskt. Tro det eller ej, så viktigt är det. Titta.. Det gick visst att till en viss mån beskriva. Nu är jag lycklig.

Ja.. Det finns väldigt mycket mer som betyder något för mig eller som jag tycker om. Goda kamrater är också viktigt. Det finns inget värre än när vänner sviker än för annat.. Usch. Tur att man har bra vänner annars också. Nu när jag tänker efter.. känns det som om jag bara har tjejvänner haha.. Men jag har ijuförsig ganska många killvänner men det är skönare att prata med tjejer. Killar kan vara så känslokalla och dumma i huvudet. De bryr sig bara om att slåss eller göra coola saker.. Ibland vill man bara chilla haha.

Ja.. Det är svårt att skriva ner saker som man tycker om. Det finns så jävla mycket.. Vissa saker mer än andra dock. Nu ska jag plugga. Det tycker jag om... lite... det beror på vad man pluggar. Jag ska visserliggen plugga matte, det är ju inte favoritämnet men det fungerar. Det ultimata skulle vara... ja... Vad är mitt favoritämne igentligen? Det är nog Musik men det är inte så mycket plugg där. Annars är det nog SO. Det är jävligt intressant, även fast man inte visste det innan. Det kanske är min lärare som är så bra så att hon gör det intressant. Eller så är jag bara politiskt intresserad. (Vi arbetar om sveriges styrelsesätt) Nej. Jag fjäskar inte för min lärare nu. Jag skulle bli chockad om hon läste här, men iochförsig har hon ju mig på facebook så allt kan ju hända. Men det är inte syftet med jag skrev.
Kanske ska avrunda här. Annars kommer jag skriva en smärre novell om... ingenting? Det skulle iochförsig vara ganska coot men det har jag inte tid för just nu. Jag måste göra matteläxa innan det Lila Monstret blir galen på mig. Min lärare har lila hår, men hon är dock inget monster, hon är ganska bra. Men nu måste jag dra, haha...

ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0