!ecin rä segnälkaB



Jaha...
Idol är slut.. och jag har fortfarande inget att göra.. Det är i sånna här stunder man ska ta upp sin flaska sprit och supa sig redlöst full för att bli kvitt den bittra verkligheten. Synd att jag inte dricker.. Eller synd och synd. Det är ganska skönt att ha en frisk lever.

Jag funderar på att klippa mig.. Ja, inte precis nu men i någon snar framtid.. Min frisyr har blivit okontrollerbar, den lever sitt eget liv. Incestlockarna sticker upp lite överallt. Ungefär som en långhårig hippie som leker med el.

Nej! Nu ska jag ringa Victor och tvinga ut honom. Jag behöver något att göra...

Kommentarer
Postat av: ell

det är levern som tar stryk btw...

2009-09-20 @ 10:44:27
URL: http://ellwandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0