Bob är en ko



Jag känner att jag inte är så aktiv på att skriva. Jag har dock inte varit hemma idag, så det har varit svårt att skriva. Jag har ju ingen sån där cool mobiltelefon som man kan koppla upp sig på internet med. Jag har visserliggen en ny mobil, men den är inte direkt mer hightech än den gamla. Men den har färg och ficklampa typ... och t9! Fyfan vad skönt det är med t9!! Nu är jag dock van med att smsa utan t9, så ibland fuckar jag det och börjar skriva vanligt och då blir det skit..

Jag har precis hittat ett asbra band jag helt hade glömt bort. Bille the Vision heter dom! Dom är så jävla bra. Speciellt A man from Argentina och Goodnight Sweetheart! Det är så skönt när man hittar band eller låtar som man lyssnat på och sedan glömt bort. Skrämmande att man fortfarande kan texten. Tänk om man kunde ta all plats som de texterna tog upp och sedan fylla det med någonting nödvändigt. Vad smart man skulle vara då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0