9611

"I'm gonna run to you
I'm gonna run to you
cause when the feelin's right, I'm gonna run all night
I'm gonna run to you
"

Gah!
Jag förstår inte vad som är grejen med min skola och att springa! Det är för fan det enda vi gör på idrotten och sen så har vi ju massa aktiviteter som man ska springa på också... Jag hatar att springa. Eller snarare, jag hatar att springa utan att ha något att sträva mot. Det är ju okej om man springer i fotbollen, för då kan man ju fokusera på annat, men att springa i skogen bara för att det är "kul" det är bara korkad enligt mig. Vilken frisk människa tycker det är roligt att bara springa? Iochförsig borde ju den personen vara kroppsligt frisk, men inte i psyket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0