Back to school

Då var det alltså dags för skolan igen! Efter 10dagar utan skola. Det ska bli jävligt skönt. Jag säger då det, man kan tycka att man lätt skulle kunna klara sig utan skola men det är så jävla fel! Det är skittråkigt att bara sitta hemma och göra ingenting.. Visserliggen kanske jag skriver detta för att jag låg hemma med feber och mådde lika dåligt som ett somalianskt barn i Mogadichu. Men jag tror att det kan vara lite tradigt att vara hemma hela tiden.

Som sagt har jag skola imorgon. Och jag ligger ju självklart efter en jävla massa också.. Vi har tydligen Svenska Läxa till tisdag, NO läxa till imorgon, Spanska läxa till tisdag, SO läxa till imorgon etc etc.. Och jag har nästan inga böcker hemma! Jävla skit alltså... Hur fan gör jag då? Mina lärare är såpass smarta att de inte godkänner "Jag har varit sjuk" som en ursäkt. Man kan alltid be en kompis ta hem läxorna och allt sånt.. Jag är körd..
Nu ska jag läsa det jag kan iallafall.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0