Back Home

Är hemma igen. Jag kom hem igår klockan halv tio efter att ha vart tvugna att ta en senare färja hem. Anledningen var att det hade blåst upp till tromb dagen innan och någon mumbojumbo hade hänt med vår båt, och istället tog vi den som gick 3 timmar senare. Så vi fick alltså 3 timmar fri vandring i Visby på oss, det var ganska trevligt. Jag köpte en sjukt stor klubba och en glass med en Harry Potter-smak, som var sjukt äcklig och smakad tuggummi, och saltlakrits som inte passade alls. Tillsammans var de ännu äckligare och hamnade till slut i soptunnan. Sen satte vi oss några stycken på en kulle vid hamnen och chillade en timme tills båten gick. Man kan tycka att bekymren ska ta slut där, men nej nej, vi stod och väntade på vårt bagage som skulle skickas från bodaborg efter oss, så att vi slapp gå runt med dem i Visby. Men bussfan kom aldrig, så vi fick åka hem utan bagage och det flygs hem idag. Härligt... Vad mer, vad mer? Jag har sjukt ont i halsen, och jävligt svårt att prata, haha. Vi har kvartsfinal i SM idag men den kan jag inte spela.. Fan va drygt.... Nu ska jag iallafall duscha och sen åka och kolla på matchen.
Adjö. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0