Arnold gillar OST


Go, Giants!

YO!

Sitter nu och repar inför lördagens spelning! Ska dock spela covers så jag vet inte om jag kan kalla det för en riktig spelning! Jag får ta och skriva massa egna låtar så att jag kan ha mina egna, riktiga, spelningar!
Jag ska iallafall spela tre låtar. Pick me up, For the widows in paradise och Waiting on the world to change! Kom på i efterhand att alla tre låtar är väldigt enkla! Man byter knappt ackord alls. Jag hoppas inte folket tror att jag är usel på gitarr för det är jag ju inte! :)

Nu är jag grymt lycklig! Det visas NFL på Viasat Sport. Eller jag tror det är NFL, det är iallafall Giants mot Cowboys! Spännande match! :) Hejar på Giants!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0