Alla pojkar föds som homosexuell

Jag har en teori om att alla pojkar som föds är homosexuella tills de får reda lite mer om det motsatta könet. Vad baserar jag detta på kan man undra? Jo! Först.. När man är ung grabb och har öppen gylf så retar ens kamrater än för det och säger "Haha.. Har du varit på tjejkalas?". Som om inte det är något bra? När man blir äldre får man en klapp på ryggen och ett pubertalt "Right on" från kamraterna medan att när man är ung blir man retad för det? Är det så det ska vara? Är Heterosexuell något man mognar till att bli?

Det andra argumentet liknar det andra. Man blir retad om man är kompis med en tjej, nuddat en tjej (se: Tjejbaciller) eller överhuvudtaget på något sätt interagerat med en tjej.

Med dessa två oerhört stronga argument bakom mig kan jag enkelt dra slutsatsen att alla pojkar föds som homosexuell och att de sedan växer upp till att bli hetero på grund att deras föräldrar anser att det är det rätta. Finns det en sexuell läggning som är rätt eller fel? Vem bestämmer detta?
Detta bevisar även att varje individ är väldigt bra att stå emot grupptryck, när de är med tjejer trots att de blivit retade för det hela sin barndom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0