Some days it's not worth trying


Ibland
hatar jag Sofie.. hon sitter på Kanarieöarna och glassar i solen medan vi andra får frysa i skogen här uppe i Sverige. Jag hatar skogen. Iallafall när man orienterar. Vi hade orienteringstävling i skolan idag och det var ganska kul, men vissa kontroller var svåra. Det var en som var gömd bland en jävla massa granar, så jag och en Jenna sprang runt bland dessa granar som galningar. Jag tror jag ramlade minst 5 gånger. Och blöt blev jag också.
Jag fick iallafall en hyffsad tid på 45minuter. Så ett VG fick jag iallafall..



Nu
sitter jag och lyssnar igenom American Idiot albumet av Green Day. "Tvingad" av Jenna som vill att jag ska förstå storyn i allt. Jag har iallafall kommit så långt att jag förstår att någon snubbe som heter Johnny, även kallade Jesus of Suburbia, drar från sitt förortsstrul för att han tröttnar på det. Sen träffar han en snubbe som heter St Jimmy, som tydligen är samma person som Johnny , och blir kär i en tjej som heter Old Whatsername. Det är lite krångligt. Men jag sitter och önskar att de gör en bok baserat på albumet. För den skulle vara så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0