Signs misleading to nowhere

Jag önskar att man på något sätt kunde göra så att det var lika skönt att sova på kvällen som det är när man vaknar på morgonen och måste gå till skolan. Det finns inget man hellre skulle göra än att ligga kvar och gosa i värmen under täcket. Men när man ska sova på kvällen då vill man bara upp och kolla på tv eller spela dator. Varför ska det vara så...? Varför kan det inte vara tvärtom?! Då skulle allting vara så mycket bättre. Eller egentligen skulle det inte bli någon skillnad förutom att jag blir pigg i skolan. Fast då presterar jag bättre så i längden är det nog bra att jag sover.

Jag ska börja lägga upp en låt om dagen och ha lite mer seriösa rubriker till mina inlägg. Typ som delar av låttexter? Jag ska iallafall kalla "en låt om dagenkonceptet" för något så simpelt som "Dagens Låt". Det låter inte så krångligt va?

Nej. Nu måste jag faktiskt sova. Jag sa till mig själv sissodär kvart i elva att jag skulle gå och lägga mig. Jag gick tillochmed och borsta tänderna och gjorde mig redo. Men sen fastnade jag här vid datorn. Jag skyller på att jag är så social att jag måste chatta med folk. Det hindrar mig från att sova. Bra.. Vi säger så!


Dagens låt är Here we are av Patrick Park. Mycket bra låt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0