Njaaa

Jag har ett konstant behov av att veta vad som händer. Kalla det handikappat, eller vad du nu vill. Jag väljer att kalla det för något helt annat. Jag brukar kalla det lite slarvigt för "LäggaNäsanIBlöt". Ni vill säkert ha ett exempel? Det ska ni också få! Om jag t.ex. åker till mitt land över helgen får jag abstinens då jag inte vet vad som händer på facebook! Tänk om något stort händer och så missar jag det?! Det får bara inte hända! Det kan ju inte vara bra igentligen.. Jag har blivit beroende av något så meningslöst som facebook. Ja, jag kallar facebook för Meningslös. Jag kommer säkert få mordhot nu, men vad fan gör man igentligen? Man kollar på lite bilder och skriver "Va snygg du är" eller "Jag är ful, jag untaggar nu". Eller så trycker man på en liten knapp där det står "gilla". Ja... det är väl ungefär allt?
OH! Jag glömde nästan det viktigaste, eller det mest meningslösa kan man tycka också.. FARMVILLE! Hur kan något som är så jävla meningslöst vara så beroendeframkallande? Tror iochförsig folk säger så om kokain eller heroin också. Men sen så sitter man där i tantolunden och drar linor. Världen är allt konstig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0