My whole world was falling apart

Min far kom precis hem och det första han sade var: Vill du gå på konsert ikväll, Tomas? Jag blev såklart lite mållös av den plötsliga frågan men fick dock fram "Erm.. Ja visst.. vilken konsert?" som ett svar. Han ville bjuda mig på en konsert med Magnus Tingsek. Min syster ska dit, och nu ville han tydligen bjuda med mig eftersom han också skulle dit. Helt gratis. Det är klart man går på det då! Tingsek är ju jävligt bra. Och vi ska äta inne i stan också.. vad har hänt? Jag börjar allvarligt överväga att det ligger lite sanning i Biancas idé att min pappas företag driver trafficking och tjänar kopiösa mängder pengar pga det..

Dagens låt får därför bli World of its own av just Magnus Tingsek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0