Mmmhmmm... Mariuana.. jag menar MARABOU!!

Dags för mig att klaga lite igen. Ånej, tänker ni kanske, vad ska han nu klaga på? Kriget i mellanöstern eller kanske Josef Fritzl?
Så är icke fallet. Trots att det låter lockande att klaga på dessa saker så väljer jag ett annat ämne. De är nämligen så att de håller på att bygga om "centrumet" i vårt område. Trevligt kan man tycka, och det blir säkert fint när det är klart. Men när de bygger så river de bort hela skiten så att man måste gå en omväg runt parkeringen för att komma till affären.. Då måste de ju ha gått för långt? Kan de inte göra lite i taget och inte riva upp hela jävla skiten.. Visst, jag kan ju gå över där de bygger, det är bara lite jord och sten men vad händer med pensionärerna som tar upp ca 85% av befolkningen i mitt område. De ramlar och bryter bäckenet bara av att gå på vanlig asfalt, så hur fan ska de kunna klättra över sten? Smart jobbat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0