Lego lego legolas

Ibland spårar våra middagskonversationer ur. Blondinbella blev ämnet vi diskuterade om. Vi satt och åt och på något sätt kom vi in på att hon bodde på Lidingö. Tydligen i Torsvik enligt min syster, och inte i Larsberg som jag hört. Tillslut så pratade vi om hur hon var rädd för kommunaltrafiken, hon åker bara taxi.
Ylva : Varför är hon rädd för kommunaltrafik?
Ellen : Hon är väl rädd att bli igenkänd och påhoppad.
Ylva : Jag skulle inte känna igen henne.
Jag : Jag skulle känna igen henne men inte hoppa på henne..
Karin : Jag skulle känna igen henne och hoppa på henne.
Anders : Jag skulle inte känna igen henne, men jag skulle hoppa på henne.

Ibland är min pappa, Anders, bara för skön. Han är väldigt konstig dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0