Jag gillar att bitas

Phew... Shopping borde vara en sport. Vi sprang runt mellan massor av affärer och köpte saker.Det var ansträngande.  Jag kom hem med ett par byxor, en jacka och en tröja.

Bianca och Sofie misslyckades totalt när de skulle ta massa kläder som var bögiga och så skulle jag prova dessa.. Jag gick in i omklädnings rummet och satte på mig de bögiga kläderna och gick ut. Där stod två flickor och såg jätteförvånade ut. Men du ser ju bra ut i kläderna sa de.
Det enda negativa är att kläder är så dyrt. Annars skulle jag shoppa hela jävla tiden.

Nu ska jag snart. Eller snart och snart, jag ska dit klockan 22.00, jag orkar bara inte skriva mer. Jag ska iallafall och kolla på en spelning som är på ungdomsgården i området. Ska dock bara se de två banden Basement Poetry och Valley Above Venice. Har dock bara hört Basement innan, men en kompis känner de som spelar i VaV. Hon har inte heller hört dem dock, så jag är beredd på allt. Antingen blir det en gråtfest eller massa jubel. Vi får som sagt se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0