gigigigigigiigigigigiggii

Lamt med skola... har precis haft idrott med orientering. Jag sprang ganska fort så jag har nu lite dötid tills nästa lektion? vad gör man då? Jo, man sätter sig vid en dator och gör ingenting där istället. Jag sa till läraren att jag skulle arbeta med min engelskapresentation, men jag har ingen aning om vad jag ska jobba med.. jag orkade inte det om fiskar. Jag ska nog ta något som är lite mer.. normalt. Typ något band eller nån person som jag tycker är intressant.   Just östrogen är ju inte så aktuellt hos mig just nu, och det kommer troligen inte bli det heller. För er okunniga som inte vet vad det är så finns det bla i P-Piller. Jag är inte så sugen på P-piller just nu, har hört att man får bröst av det. Jag är nöjd om tjejerna har bröst och inte jag. Manboobs är inte så nice...
De enda pillren jag är sugen på just nu är dom där Neo äter i matrix så att han kommer till "ZE REAL WÖÖÖRLD". Men de finns inte tror jag. Livet är kasst ibland. Jag är i skolan och får inte ens lite matrix-piller? VAD ÄR FELET PÅ VÅR VÄRLD?!


Kommentarer
Postat av: ell

östrogen är det kvinnliga könshormonet, inte bara någonting som ppiller innehåller.. du kanske borde hålla lite koll, pysen ;)

2009-10-07 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0