Everything will be just fine, everything will be alright

Det har inte slagit mig att det är höstlov än! Just nu känner jag mig bara jävligt seg och trött som ett as. Satt uppe och gjorde ingenting igår. Gick och lade mig vid typ 2 och sen vaknade jag klockan 10 av att Bianca ringde. Det var visserliggen en trevlig start på dagen, men det skulle vara skönt att sova också.
Nu väntar jag på att resten av världen ska vakna. Sen ska jag väl dra ut med Victor och hitta på något roligt. Göra sånt man gör på lov. Min mor och min syster ska åka till landet några dagar på lovet, min far jobbar och min andra syster ska till karlstad under lovet. Så jag har i princip FF hela lovet. Det betyder att jag kan sova länge, spela hög musik och bara må bra när jag är hemma. Härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0