Träääääd...


Denna låten är så jävla bra. Det har blivit mitt nya motto: We gotta live like were dying.
Killen som gör den här versionen är jävligt grym också. Har troligen nämt honom redan,
men annars kommer han här: Tyler Ward på youtube. Grym kille säger jag bara..


Vilken otrolig tur man kan ha.. jag lånade (se: Stal) min systers gamla Samsung nv10 kamera för några dagar sen. Den hade dock inte något minneskort. Så jag la undan det projektet tills jag fann ett gammalt minneskort i en annan kamera. Härligt, tänkte jag, här ska fotas. Men nej! Det visade sig att kameran var urladdad också. Toppen. Men det är väl bara att ladda den? Mjo.. men sen så berättar min syster att hon slarvat bort laddaren också. Jag kan iallafall glädja mig åt att jag faktiskt har en kamera. Det är inte många som har... eller det är det nog. Och deras är säkert laddade också. Toppen.

Jag försov mig idag. Jag missade hela första timmen. Det var ganska skönt, men läraren blev nog lite sur. Sedan segade man bara igenom dagen. Det känns verkligen som om man inte gör någon nytta alls i skolan. Man svarar ibland på frågor som lärarna stället. Resten så sitter man bara och låtsas vara intresserad. Tänk vad skönt om det var roligt, verkligen roligt, att gå i skolan. Man känner liksom längtan till att gå dit och saknar det när man inte är där? Resten av dagen har jag försökt lära Bianca att spela gitarr. Det gick ganska bra.

Nu ska jag försöka runda av inlägget. Fick höra av min kära kamrat Molly att min blogg skulle vara mycket bättre om jag la in lite mer egna bilder och skrev lite kortare. Båda kraven är svåra. Det är inte kul att skriva kort och jag har ju en urladdad kamera.. Men jag kanske ska ändra mig för er läsare där ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0