Who says I can’t get stoned?

Fan vad grym Tingsek va! Riktigt jävla grym. Det var dock en tant i början som var ganska dryg.. jag skulle gå in och så började hon tjata...

Hon: Har du leg?
Jag: Nej, jag är här med mina föräldrar.
Hon: Hur gammal är du då?
Jag: Jag är femton år.
Hon: Härligt.
Jag: Japp, det är mycket trevligt.
Hon: Är det din första gång på debaser?
Jag: Ja.
Hon: Då vet du inte vad som gäller?
Jag: Nej, det gör jag inte.
Hon: Om dina föräldrar inte vill stå längst fram vid scenen, utan lite längre bak, vad gör du då?
Jag: Följer med dem antar jag.
Hon: Precis.. Annars får vi problem.
Jag: Jag förstår, det vill vi ju inte.
Hon: Nej.


Visst förstår jag att de inte vill att jag ska röja runt och förstöra. Men hur stor chans är det att en nykter femtonåring skulle göra mer skada än en packad 25åring? Aja.. Jag tog lite bilder med min "nya" kamera. Det är en Nikon med hela 4.0megapixlar! Vilken skärpa alltså...

Jag är inte direkt världens bästa fotograf, och det var inte syftet med bilderna heller. Så ursäkta min dåliga kamerahand.









Kommentarer
Postat av: ell

ganska snyggt ljus på bilderna ändå.



det hon menade är att dom kan förlora sitt alkoholtillstånd om dom låter minderåriga vara ensamma i lokalerna, det handlar inte om att du kommer förstöra saker (vilket iofs låter rimligt det också...)

2009-10-24 @ 16:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0