En halv klubba



Otroligt
trött.. sjukt seg dag. Har haft spanskaprov, självklart kunde jag knappt hälften. Kanske ska plugga lite mer nästa gång. Sen fick vi tillbaka matteprov. 6/21 är ju för fan inte ens acceptabelt.. det var dock två prov och tillsammans fick jag 26/45. Lite över godkänt. Ingen mat fick man heller. Funderar på att ta en överdos amfetamin. Då får jag lite vila iallafall.

Nu har jag hjärnsläpp.. det är så tråkigt att skriva om vad man gjort på dagen men jag har inga andra tankar just nu. Har börjat fundera på prao. Det skulle vara riktigt roligt att praoa på en tidning eftersom jag börjat intressera mig för att bli journalist igen. troligen väcktes intresset av män som hatar kvinnor boken. Det är otroligt roligt att skriva.

Imorgon ska jag äntligen köpa min älskade vinterjacka. Jag behöver inte frysa arslet av mig som en tysk i sovjet under andra världskriget. Jag bad mina föräldrar om ett litet bidrag till jacka, och jag hade tänkt mig kanske... 300kr? sen skulle jag betala resten själv. Men nej! Mor min gav mig 1000kr för att köpa vinterkläder. Sjukt nice!
Sen har jag 600kr på mitt egna konto så imorgon blir det storshoppning. Det är ganska roligt att shoppa. Om man har pengar så att säga, annars är det bara sjukt tröttsamt. Det är något med klädaffärer och dylikt. Något med luften. Man går in och så får blir man trött på en gång. Det är helt sjukt. Det måste vara något med tyget som skapar någon kvav Trötthetslukt i lokalen. Men om man däremot har pengar att spendera är det en annan femma. Då flyger man runt mellan ställen och provar kläder stup i kvarten. Det är lite skumt..
Nej, nu har jag annat att göra. Vi hörs senare. ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0