Anarki = Utopi?

Tro det eller ej. Men jag har faktiskt lärt mig något på musiken! Våran teoridel har faktiskt lönat sig.. Det känns härligt att använda ynlärd information! Jag har snart lärt mig en hel låt på piano! Helt själv! Jag använde mig dock av youtube, men lite creds borde jag få!

Sitter nu och funderar på ett roligt och konstigt ämne som jag ska hålla föredrag om på engelskan.. Har två förslag än så länge. Könssjukdomar och Könsbyte av fiskar.. Nu undrar ni säkert: Vad fan är könsbyte av fiskar för något? Jo. Tydligen så spolas avloppsvattnet ut i Atlanten på vissa ställen. Och kvinnor som tar P-Piller får överskott på hormonerna och kissar ut det. Dessa hormoner tas upp av fiskarna och så startas någon av könsbyte. Jag är inte så insatt än, men det verkar vara ett riktigt ballt ämne.

Kommentarer
Postat av: Adam

Anarki = dystopi.. inget vi vill uppleva ;)

2009-10-03 @ 03:26:05
URL: http://adamnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0