carrottop

Jag har nästan hittat en praoplats nu. Ska åka och fråga Coop Konsum i Lidingö Centrum nån gång den här veckan. Jag hoppas att det inte är försent, annars praoar jag på Pizzeria Cleopatra den här gången också. Det var väldigt kul, så jag skulle inte klaga.
Jag hoppas det är roligt på Coop. Folk som praoat på mataffärer säger att det är ganska tråkigt. Man får bara "fronta" varor hela tiden. Det finns ju bättre tidsfördriv. Som att dela ut mat, diska eller ta emot beställningar.
Buhu.. jag vill praoa på Cleopatra igen! Men min mor säger att man ska prova olika yrken och att jag måste tänka på framtiden. Kommer jag faila i framtiden om jag praoar på en pizzeria?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0