Adolfo

Något jag kom på. Som jag nämde tidigare gick mina två väninnor Jenna och Jenny på Green Day när de spelade på Globen härom dagen. Kan man föresten skriva "väninna" om jag själv är kille? Aja skitsamma..
Iallfall.. De filmade lite med sina kameror och när de spelade Boulevard of Broken Dreams, som förövrigt är en av världens bästa låtar, så slutar Billie sjunga helt. Istället så sjunger hela, notera HELA, globen med. Något jag kom på nu när jag sett videon några gånger är: Fatta vilken sjuk jävla känsla.. att stå där framför flera tusen personer. Dessa personer sjunger med i en låt som man själv skrivit. Och man vet att det finns flera hundra tusen utanför lokalen, Världen över, som skulle göra det samma.. det måste vara en jävligt maffig känsla.. jag skulle bli nöjd om det faktiskt kom några personer till mina spelningar. Om jag kommer ha några såklart, vilket jag hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0