Youre the kind of girl i kind of wanna be with

Jag är trött på mycket nu. Både fysiskt och psykiskt. Somnade runt halv tre igårkväll på grund av en jävla huvudvärk som inte ville ge sig. Den låg kvar på morgonen också, så jag ringde till Coop och medelade att jag inte kunde komma idag. Sen somnade jag om. Vaknade klockan tolv, fortfarande huvudverk. Kanske lite lindrigare än innan, men fortfarande märkbar.
Gick upp och startar datorn. In på facebook och kollar runt lite. Jaha, Isak Strand ska tydligen spela imorgon på någon grej i Stockholm, det låter ju kul! Jag kollar lite på information och såklart så är det ju 18års gräns!! Varför ska alla bra band och sådant ha 18års gräns? Eller de stora banden har inte det, men deras biljetter kostar ju fan över 400kr. Inget man köper sådär spontant liksom... Fan va jobbigt....

Jag har även börjat pyssla lite med Photoshop.. Det går väl sådär! Jag har lyckats lära mig hur man gör svartvit bakgrund till ett föremål! Helt själv. Jag är otroligt stolt...

Här är min gitarr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0