you can never say never

Dum jävla idé att gå och gymma med vaccinerad arm. Nu är den helt död. Men jag märkte inte av det fören på väg hem från gymmet, så jag hann träna en del ialalfall.. Jag kom hem och hoppades på att jag kunde kolla på film. Så jag gick till soffan för att se om den var ledig och märker att systern min ligger och sover. Bra, tänker jag, då kan jag ju kolla på film. Jag byter kanal och stoppar in DVD-Skivan till Bourne Ultimatum och precis när jag ska sätta på filmen säger min syster: "Men jag kollar ju".
Hennes sätt att kolla på tv är tydligen att ligga och blunda och lyssna på tvn. Helt retard...

Kommentarer
Postat av: Samantha

Haha, jo, läste igår precis efter att du hade ställt frågan om jag hade sett det.



Hoppas armen blivit bättre nu och att du är stark nog att du klarar vaccineringen utan att bli sjuk. Jag har bara fått höra att folk blir sjuka av den.

2009-11-19 @ 09:57:28
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0