vindicated, i am selfish, i am wrong

Jag är trött som fan. Kom hem igår vid typ kvart i två efter att ha varit på två fester. Den första var ganska kul tills den spårade. Massa folk kom och tillslut ringde ägaren polisen. Resultatet blev att fyra piketbilar kom upp för backen mot villan. Jag visste inte ens att Lidingö hade så många polisbilar.. Sen drog vi till en annan fest som var kass. Det var nästan inga där så jag drog hem.
Sen var det ju träning på morgonen: 10 timmar efter jag kom hem. Härligt.. jag som ville sova...

Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

Hej... Visste inte att du hade blogg - eller festade Hermm?? , vet Ellen om detta ?? =P .



Ne pedofil är inte olagligt, men det är en negativ klang. Och det pedofiler gör är oftast olagligt. Men alla har olika definitioner på vad Pedofil är . Det är det som gör mig förvirrad!

2009-11-29 @ 19:21:17
URL: http://liindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0