the choice of a lifetime, dont make it wrong

Något av det bästa som kan hända hemma hos mig är en ganska simpel sak. Man kan tycka att det är lite kallt när man går runt och såsar i morgonrock och tofflor. (Egentligen har jag inga tofflor, men jag önskar att jag hade så att jag skulle kunan såsa runt i dem. Det blir härlig stämning då). Man går in på toaletten och märker med glädje att någon, oftast min mor, torkar tvätt i torktumlaren. Ni kanske undrar varför jag blir så lycklig av torktumlaren. Det är ganska enkelt, när man använder vår torktumlaren så sprids en härlig värme. Det känns nästan som att gå in i en dålig bastu. Resultatet blir att man sitter inne på toaletten lite längre än vad som behövs och folk utanför blir arga. Men det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0