sometimes I wish someone out there will find me

Ikväll är det EMA på Mtv. Det ska bli spännande. Är dock inte så insatt i vilka som är nominerade och så, men jag vet att Green Day är nominerad som Best Live Act, en titel som jag verkligen tycker att de förtjänar.. de är helt galna live, första gången jag tittade på någon video sa jag: Det måste vara playback. Men det var det inte. De sjöng och spelade på riktigt. Helt galet ju!  Ett band är fan bra om de är bättre live än de är i studion. Jag vet inte riktigt varför jag tycker det, men det känns mer äkta liksom.. det går rakt in i hjärtat. Studioversionen känns bara fake och massproducerad.

Idag har jag återigen frontat varor. Men de var snälla och lät mig gå efter lunch. Då fanns det absolut inget att göra. Men en kille som jobbar där är världens skönaste. Han ser ut som OompaLoompierna i Calle och chokladfabrikerna. Det är inget skämt! Jag ska försöka få en bild på honom...


Green Day spelar deras, enligt mig, bästa låt: Boulevard of Broken dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0