shes got a body like an hourglass, shes ticking like a clock

Jag tror min mamma precis ägde mig. Jag blev kallad in till köket där min syster frågade om jag vill kolla på nya Twilight-filmen. Självklart, svarade jag och så började hon prata om hur hon läst att det inte finns några killar som tittar på dessa filmer. Sedan börjar folk som satt vid bordet säga att jag inte är kille och så och mitt i allting säger min mamma att jag är lik Edward. Jag har ingen aning om hur hon vet hur han ser ut, men jag frågade: "På vilket sätt, är jag lika snygg som honom?" och drog på ett väldigt självgott flin. Men nej, hon svarade att jag var blek och hade konstiga tänder. Jag tycker det blev dålig stämning då.. men det är ju alltid dålig stämning med mig.

Jag har föresten klippt mig. Samma frisyr som förra gången, med lite kortare lugg. Frisören tyckte det blev snyggare, så jag tackade och bockade och tillät det. Försöker lägga upp en bild senare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Najsman :) Sång, självdå?

2009-11-22 @ 02:28:40
URL: http://fashinated.blogg.se/
Postat av: wendy

hahhaha skön morsa :D

2009-11-22 @ 17:57:39
URL: http://seerena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0