say goodnight and go

Jag är trött som ett as... kom hem runt halvfyra igårkväll. Mamma blev väldigt arg på min sena ankomst, men jag lovade att säga om jag skulle komma sent nästa gång. Sen gick jag och kollade på film. Två timmar actionspäckad film. Bournefilmerna är fanimig hur jävla grymma som helst. Sen skulle jag upp klockan halv tolv för att gå på fotbollsavslutning, det vill säga sitta på en stol i fyra timmar och lyssna på vilka som gjort bra saker och sådant. Visserliggen var det kul, men efteråt känner jag mig som ett lik. Dags att dricka kaffe...

Kommentarer
Postat av: Samantha

2012 var sådär, hade hört att det skulle vara årets bästa film, men den var lite för mycket. Jag skrev om den riktigt kortfattat lite efter att du hade frågat om den. Hm, men äsch, den var helt okej, se på den om du inte gjort det och få en egen uppfattning.



:) Hoppas du mår bättre nu från sjukan. Du borde nog sova ordentligt egentligen, om du inte vill bli sjuk igen dvs. Trist men sant.

2009-11-16 @ 18:35:44
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0