music was a product now it is a service

Hela den här grejjen med att man laddar ner musik och film och sådant har börjat förstöra mig.. jag skulle lägga in lite musik till datorn från en skiva.. tänk er, en riktig skiva.. Iallafall: jag stoppade in skivan i cd-läsaren och väntade. Jag trodde den skulle läsa in allt av sig självt, som på den gamla goda tiden när jag satt med 20.000låtar på itunes.  Det gjorde den inte, så jag var tvungen att leta runt på datorn efter cdn och försökte kopiera över allt till hårddisken. gav upp efter ett tag och ropade på min syster. Är det så vi ska leva?! Piratebay har förstört mitt liv...

Fast åandrasidan är det tur att det finns så att man slipper allt krångel med skivor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0