kom och var min vän, ljusna mig igen

Antal gånger jag skärt mig på kartong idag: Sex
Antal gånger jag gäspat idag: minst 300
Antal gånger jag gått på toaletten för att fördriva tid: 12
Antal gånger jag gått på toaletten för att jag behövt det: 2
Antal SMS skickade innan jag kom på att det inte fanns någon täckning i butiken: 8

Lite onödig fakta för de som är intresserade av hur min dag på Coop var. Förmiddagen var hemsk, jag frontade varor hela tiden. Och när det var klart vad ska man göra då? Jag går runt och frågar lite men alla rycker på axlarna. Det finns inte något mer att göra fören om någon timme då nya varor kommer. Jaha... vad gör man medan man väntar då? Jo! Man knarkar Lars Winnerbäck så att man kan alla texter Söndag. Sen kom iallafall lunchen, och jag trodde jag skulle få någon fryst kalkon eller något men icke! Dom drog med mig till scharken och frågade vad jag ville ha... och där fanns massa läckerheter. Jag valde Entrecote med beasås och potatisgratäng, sen gick jag upp till fikarummet, satte mig i massagestolen och åt. På vägen ryckte jag med mig en Monster. Det var riktigt najjigt. Najjigt är tydligen det nya ordet, och... trendig som jag är så måste jag ju följa med strömmen! Man måste ju vara mainstream... eller?

Aja.. nu ska jag iväg på Gitarr sen ska jag försöka träna lite. ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0